Kamieński Portal Informacyjny
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w Wolinie

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w Wolinie

Uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Od teraz większość spraw można załatwić wygodnie, bezpiecznie i bez wychodzenia z domu! Zagrożenie związane z pandemią wymusza ograniczenia w naszych kontaktach osobistych, dlatego w trosce o Państwa bezpieczeństwo i komfort wprowadziliśmy nowe narzędzie komunikacji z naszą Spółką.

Aby korzystać z serwisu wystarczy wpisać widniejący na poniższej infografice adres www i zarejestrować konto. Do rejestracji potrzebny będzie symbol klienta, imię i nazwisko oraz numer ostatniej faktury.

System eBOK pozwala na podgląd Państwa konta oraz wiele innych korzyści:

  • wykaz faktur oraz terminy płatności
  • podgląd salda rachunku mięsięczne i roczne wykresy zużycia wody
  • możliwość zgłaszania odczytów wodomierzy
  • możliwość aktualizacji danych kontaktowych

System będzie powiadamiał drogą SMS o wystawionych fakturach, awariach i terminach płatności. Aby korzystać z tych funkcji w przyszłości, należy uzupełnić dane kontaktowe o aktualny numer telefonu lub email

Korzystanie z systemu odbywa się w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu, a Państwa dane są niedostępne dla niepowołanych osób.

W trosce o środowisko naturalne oraz Państwa komfort zachęcamy do wyrażenia zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną. Usługa jest całkowicie bezpłatna!

W najbliższym czasie zostanie uruchomiona usługa płatności on-line oraz inne udogodnienia. Mimo to zachęcamy do dzielenia się swoimi uwagami i sugestiami, ponieważ zależy nam, aby system był jak najbardziej dopasowany do Państwa preferencji

O wszystkich nowych funkcjach będziemy informować na bieżąco, a w razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.